Een communicatieboodschap die blijft plakken?

Het wordt steeds lastiger om nieuwe klanten te bereiken, of iets aan medewerkers te vertellen. Je moet concurreren met smartphones en alles wat via beeldscherm of brievenbus naar binnen wordt geslingerd. Hoe zorg je ervoor dat je daar tussenkomt én dat je boodschap blijft plakken?

Wij helpen je daarbij
Je zou nu natuurlijk graag lezen hoe we dat aanpakken. Maar dat kunnen we je helaas niet vertellen. Ieder doel en elke doelgroep is namelijk anders. We kunnen je wel verzekeren dat onze aanpak op jouw situatie is toegespitst. De ene keer is alleen een mailing voldoende, in andere gevallen is een presentatie beter. Of is het nodig om verschillende middelen in te zetten die elkaar versterken.

Inhoud en vorm
De boodschap moet natuurlijk aansluiten bij de beleving van de ontvanger. Duidelijke, krachtige taal is daarbij een vereiste. De meeste mensen lezen alleen korte teksten of letten maar kort op tijdens een presentatie. Daarnaast moet de drager van de boodschap – de nieuwsbrief, website of presentatie – er goed uitzien. Deze moet opvallen tussen alle andere boodschappen die jouw doelgroep op een dag krijgt.

Wat kun je van ons verwachten?
We hebben een ruime ervaring in trajecten waar communicatie bij nodig is. En dan met bij name wijzigingen binnen organisaties. Maar ook bij communicatie naar klanten, kunnen we je goed helpen.

Contact
Kun je onze hulp gebruiken? Laat het ons weten. We blijven graag even bij je plakken om over je plannen te praten